.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

آخرین طبیب سلام یک آهنگ نایاب و قدیمی از داریوش رو تو این پست گذاشتم که خیلی زیباست.این آهنگ به نام آخرین طبیب هست که

مربوط به سال ها پیش میشه.پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید.اما متن زیبای ترانه آخرین طبیب... تو آخرین طبیبی که لحظه های آخربه داد

من رسیدی تو نوری از خدایی که پیغام خدا رابه گوش من رساندی به روح من دمیدی زیباترین بهاری پایان انتظاری برای من که تنها تو یک

حریم امنی آخرین دوایی برای خستگی هام برای خستگی هام من کوله بار عشقو تا پای جون کشیدم در زیر سایه های خوش خوش باوری

خزیدم اما یه قلب ساده ندیدم که ندیدم ندیدم که ندیدم من از تکرار حرف دوست دارم خسته ام من به اون کس که باید دل ببندم بسته ام

من به اون کس که باید دل ببندم بسته ام دل ببندم بسته ام تو آخرین طبیبی که لحظه های آخربه داد من رسیدی تو نوری از خدایی که

پیغام خدا رابه گوش من رساندی به روح من دمیدی

 

 

 

 

برای دانلود روی لینک زیر کلیک کنید...

 

دانلود

 




:: موضوعات مرتبط: داریوش اقبالی , ,
:: برچسب‌ها: آهنگ قدیمی و نایاب شور بهاران از داریوش اقبالی ,
:: بازدید از این مطلب : 29724
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : تهرانی
ت : چهار شنبه 19 شهريور 1393
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی